مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-27سياسي

مطالبه 1200 میلیارد تومانی شهرداری همدان از دستگاه های دولتی  


رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اعلام اینکه شهرداری همدان 1200 میلیارد تومان از دستگاه های دولتی مطالبه دارد، گفت: بستانکاری شهرداری از ادارات دولتی به نمایندگان مردم در مجلس، - ایسنا/همدان رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اعلام اینکه شهرداری همدان 1200 میلیارد تومان از دستگاه های دولتی مطالبه دارد، گفت: بستانکاری شهرداری از ادارات دولتی به نمایندگان مردم در مجلس، استاندار و دستگاهای تصمیم گیرنده اعلام شده است.

   اکبر کاووسی امید دوشنبه 8 اسفندماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: بنا داریم سامانه ای ویژه بودجه 1402 راه اندازی کنیم تا شهروندان از ردیف ها مطلع شوند و بتوانند در طول سال مطالبه گری کنند.

وی ادامه داد: همدان در میان استان های کشور در بحث مالیات بر ارزش افزوده تنها از زاهدان بالاتر است و از مراکز استان های آخر در این حوزه محسوب می شود که این موضوع به علت کنش های اقتصادی شهر همدان است بنابراین سرمایه گذاری باید در شهر توسعه پیدا کند.

کاوسی امید با اشاره به اینکه گردشگری در شهر به عنوان اولویت اول مطرح است و کنش های مالی باید در این حوزه با جهش چند برابری اتفاق بیفتد، افزود: حدود 200 میلیارد تومان در بودجه 1401 ارزش افزوده داریم که عدد پایینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه 1200 میلیارد تومانی شهرداری همدان از دستگاه های دولتی  

مطالبه 1200 میلیارد تومانی شهرداری همدان از دستگاه های دولتی